Firstbeat-hyvinvointianalyysi henkilökohtaisella palautteella

Toteutetaan organisaation henkilöstölle tarkemmin sovittuna kokonaisuutena. Yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.

Henkilökohtainen hyvinvointianalyysi sisältää:

  • Kolmen – viiden vuorokauden sykevälivaihtelumittauksen arjessa.
  • Mittalaitteen toimituksen ja palautuskuoren.
  • Henkilökohtaisen Hyvinvointianalyysi-raportin sähköpostitse.
  • 40 min. puhelinpalautteen Motivireen Firstbeat-asiantuntijalta.

Muuta huomioitavaa:

  • Hyvinvointianalyysi-mittaus voidaan toimittaa ja toteuttaa koko Suomen alueella.
  • Mittauksen tavoitteena on auttaa havainnoimaan oman arjen terveyttä edistäviä ja haittaavia tekijöitä.
  • Mittaus ja ammattilaisen antama palaute auttavat oivaltamaan levon, rasituksen, päivittäisen sterssin kertymistä ja unen tarvetta, sekä näiden vaikutuksia jokapäiväiseen arkeen.

Firstbeat hyvinvointianalyysi henkilökohtaisella palautteella, kiinnostuitko?

Organisaation edustaja, ole yhteydessä ja sovitaan palvelukokonaisuudesta yhdessä:

  • Tuukka Nieminen 040 722 0033, tuukka.nieminen#motivire.fi
  • Markus Hytti 040 176 0620, markus.hytti#motivire.fi

 


Kenelle Hyvinvointianalyysi sopii?

  • Jokaiselle hyvinvoinnistaan kiinnostuneelle.
  • Liikuntaa harrastavalle.
  • Urheilijalle, jolla on harjoitusohjelma.
  • Elämäntapamuutosta aloittavalle.
  • Väsymyksestä, palautumishaasteista ja stressistä oireileville.
  • Tiedonjanoisille; Palaudunko arjen rasituksista? Nukunko riittävästi? Palaudunko riittävästi nukkuessani?
  • Mittaus on siis juuri sinulle!

Hyvinvointianalyysista lyhyesti

Firstbeatin Hyvinvointianalyysi perustuu sydämen sykevälivaihtelun analyysiin. Analyysi kuvaa palautumisesi riittävyyttä ja auttaa tunnistamaan stressaavat tekijät työssä ja vapaa-ajalla. Pienilläkin muutoksilla voit parantaa hyvinvointiasi merkittävästi. Hyvinvointianalyysi arvioi unen laatua ja riittävyyttä sekä auttaa löytämään ratkaisun paremman palautumisen saavuttamiseksi. Hyvinvointianalyysi kertoo, oletko riittävän aktiivinen ja onko harjoittelusi riittävän tehokasta positiivisten terveysvaikutusten ja kunnon kohoamisen saavuttamiseksi.

Pin It on Pinterest

Share This